2015. május 18., hétfő

3. díj


Nagyon-nagyon szépen köszönöm harmadik díjamat Teenager-nek a Risk It All csodálatos írójának!

Szabályok:
Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad!
Írj 5 tudnivalót magadról!
Írj 5 tudnivalót a blogodról!(nyitás, zárás, ihlet, szereplők (főszereplők), karakterek valós neve)
Válaszolj a 5 kérdésre!
Írj te is 5 kérdést! 
Küldd tovább 5 kedvenc blogodnak/bloggerednek!

5 tudnivaló rólam:
- szemüveges vagyok, de nem szeretem hordani
- van két kutyám és egy macskám, de nagyon szeretnék egy teknőst is
- jelenleg kilencedikes vagyok és 15 éves
- mindenem a művészet: ének, zene, költészet és írás
- Vans mániás vagyok

5 tudnivaló a blogomról:
- április elsején nyílt a blog és nem tervezett a zárása
- imádom Logan Lerman-t, ezért lett ő a főszereplő
- az ihletet egy álmomból merítettem
- az anyukám is olvassa a blogomat és támogat a folytatásában
- sok meglepetést tartogatok még!:)

Válaszaim az 5 kérdésre:
1. Szerinted a bő szókincs mennyire fontos egy blog írásánál? Szeretem ha az író vagy írónő változatos és nem ugyanazokat a szavakat használja az egész történet alatt, szóval szerintem elég lényeges.
2. Ha akármit választhatnál, milyen sportot űznél? Egyértelműen foci. Mindig szerettem volna letörni a fiúk szarvát, hogy nem csak nekik megy, de sajnos nem tudom megcáfolni...
3. Életed legbüszkébb pillanata? Kaptam egy városi díjat 14 évesen!:) Ez itt nem kis szó.
4. Kedvenced bloggereid? (min. 3) Ropi, Csakegylány, Horváth Olívia
5. Ajánlj egy blogot, amit érdemes elolvasni!(bármilyen műfaj lehet, link) http://hologram-harrystyles.blogspot.hu/ Nagyon ajánlom!:)

5 kérdés:
1. Mióta blogolsz?
2. Mi késztetett az írásra?
3. Legjobb élményed a blogolással kapcsolatban?
4. Olvastad már a blogom? Ha igen, milyennek tartod?
5. Fontosnak tartod az olvasók visszajelzését?

Akiknek küldöm:

3 megjegyzés: