2015. április 29., szerda

Első díjam!


Hogyan is kezdjek hozzá... Nagyon szépen köszönöm életem első díját
Dorothy Chanté-nek a csodálatos Die Verfluchten írónőjének!

Szabályok:
- köszönd meg a díjat
- válaszolj a 6 kérdésere
- tegyél fel 6 kérdést
- küld tovább

Válaszaim

1. Mit csinálnál az alábbi szituációban: hirtelen forogni kezd veled a világ és pár pillanat leteltével a blogod világában találnád magad. Mit tennél? Hogy viszonyulnának hozzád a karaktereid? Igazából nagyon örülnék neki. Mindig is szerettem volna egy mesebeli életet élni, vagy akár csak egy film főszereplője lenni. Kíváncsi vagyok az ilyen dolgokra. Valószínűleg megpróbálnám a végét happy end-é formálni és úgy alakítani, hogy izgalmas mégis pozitív legyen.

2. Hercegnőként/hercegként, harcosként, vándorként, vagy parasztlányként/parasztfiúként élnél egy középkori fantasy világban? Miért?  Azt hiszem, hogy harcos hercegnőként szeretnék élni egy ilyen világban, hogy ilyen a természetem. Harcos, szókimondó típus vagyok, viszont szeretem ha elismernek.

3. Fejezd be a mondatot: Az írás olyan, mint... Az írás olyan, mintha egy olyan világban élnék, ahol mindent megtehetek. Az írás által én is egy új ember lehetek egy történet erejéig és ettől hívogatóbb, kedvezőbb lehetőség nem létezik számomra.

4. Melyik természetfeletti képességet akarnád magadnak a legjobban? Szeretnék időben utazni anélkül, hogy megváltoztatnám a jövőt, vagy bármilyen eseményt.

5. Ha utazhatnál a térben és időben hová mennél, miért? Kislány koromba szeretnék, de csak külső szemlélőként. Szeretném újból átélni a gyermekörömeimet.

6. Mi a legnagyobb külsőségi és belsőségi hibád? A külsőmön rengeteg dolgot változtatnék, szóval azt nem sorolnám. A belsőségi minden bizonnyal a nagyszájúság. Elég sokszor feleselek és ezen változtatnom kéne.

Kérdéseim

1. Mióta írsz és milyen ötlettől vezérelve kezdtél el írni?
2. Milyen témában írsz és olvasol?
3. Ki a kedvenc íród és miért?
4. Mi volt eddig a kedvenc könyved vagy blogod amit olvastál? Mi fogott meg benne?
5. Számít-e neked, hogy egy blognak milyen a design-ja? Ha igen, miért?
6. Mi volt a legjobb élményed az eddigi életed során?

Akinek küldöm...

4 megjegyzés: